Klantenservice Ticketmaster België
  • Klantendienst

  • Hoe kan ik Ticketmaster België contacteren?

    Je kan ons best mailen naar help@ticketmaster.be of ons via social media contacteren Facebook - twitter.

    Indien je liever belt, dan kan dit van maandag tot en met vrijdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00 om tickets telefonisch bestellen op onderstaande nummers:

    - Vanuit België: 0900 40 850 (€0,50/min)
    - Vanuit het buitenland: +32 70 660 601 (€0,30/min)

    Voor al je andere vragen kan je van maandag tot en met vrijdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00 bellen naar het nummer +32 70 222 107 (€0,30/min).

    Heb je al tickets bij ons besteld? Dan kan je ons contacteren van maandag tot en met vrijdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00  via het lokale nummer +32 2 808 19 80.

  • Mijn tickets

  • Mag ik mijn tickets doorverkopen?

    Wij raden het niet aan om tickets door te verkopen, maar begrijpen dat het kan gebeuren dat je een ticket te veel hebt en dat dit vervelend kan zijn. Er bestaan websites om tickets door te verkopen, maar wij kunnen de betrouwbaarheid van deze sites niet garanderen. De tickets staan op jouw naam en bij problemen (tickets die meerdere keren werden doorverkocht, vervalste tickets...) kan je juridisch worden vervolgd. Het is daarom aanbevolen om tickets enkel door te verkopen aan mensen die je vertrouwt en een copie van uw identiteitskaart mee te geven. Zo ben je er zeker van dat er geen strafbare feiten zullen worden gepleegd. Wij willen je er ook op wijzen dat het bij wet verboden is om tickets duurder te verkopen dan de op het ticket vermelde prijs.

  • Kan ik mijn tickets nog ruilen?

    Zodra je bestelling is gevalideerd en betaald, kunnen wij deze jammer genoeg niet meer wijzigen.

  • Op mijn tickets staat mijn naam, maar iemand anders gaat naar het concert. Is dat een probleem?

    Dat is geen probleem (tenzij expliciet vermeld voor een specifiek evenement). Op elk ticket dat door Ticketmaster.be wordt afgegeven staat de naam van diegene van wiens account de bestelling werd geplaatst. U kunt meerdere tickets kopen per bestelling, maar de naam blijft dezelfde. Let op: wij kunnen u dit enkel garanderen als u uw tickets rechtstreeks op ons platform hebt gekocht. Als het ticket elders werd gekocht of van iemand anders werd overgekocht, kunnen wij de geldigheid van het ticket niet langer garanderen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail of telefoon.

  • Ik ben mijn tickets kwijt/gestolen. Wat moet ik doen?

    Geen paniek, wij hebben altijd een oplossing klaar. Wij willen u vragen om vóór de dag van het evenement contact op te nemen met onze klantenservice per mail of telefoon. Houd daarbij uw bestelnummer bij de hand. Onze medewerkers zullen naar een passende oplossing voor uw situatie zoeken.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Meer info via volgende link.

  • Wanneer worden mijn tickets verstuurd?

    Heb je gekozen voor e-ticket (print@home)?

    Dan ontvang je deze binnen de 24 uur nadat we jouw betaling hebben ontvangen.
    OPGELET: Koos je voor betaling via overschrijving, hou er dan wel rekening mee dat het tot 3 werkdagen kan duren eer we deze betaling ontvangen, en het dus ook tot drie werkdagen kan duren eer je jouw tickets ontvangt.
    Let er zeker ook op dat de e-mail met je tickets niet bij je spam- of junkmail terecht is gekomen.
    Je e-tickets zijn eveneens terug te vinden in MIJN ACCOUNT, waar je ze opnieuw kan downloaden en printen.

    Heb je gekozen voor verzending per post?

    Wij sturen de tickets altijd zo snel mogelijk en binnen 2 weken na de betaling op. Heb je jouw tickets na 2 weken nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op en vermeld in je bericht alsjeblieft de juiste adres- en betalingsgegevens.

  • Hoe kan ik een rolstoelplaats bestellen?

    Voor de meeste van onze evenementen zijn er plaatsen voor personen met beperkte mobiliteit beschikbaar. Om deze plaatsen te reserveren, dient u een ticket te kopen voor de persoon met beperkte mobiliteit en zijn begeleider.
    U kunt daarvoor terecht bij onze klantendienst op het volgende adres: groups@ticketmaster.be of telefonisch via volgend nummer: 070 223 193 (€0.3/min) Let op: op evenementen waar een speciaal podium wordt geplaatst, mag een persoon in een rolstoel slechts door één begeleider vergezeld worden.

  • Hoe kan ik betalen bij het online bestellen van tickets?

    Afhankelijk van de termijn tussen de datum van reservatie en de datum van het evenement, zijn volgende betalingsmogelijkheden beschikbaar :

    1.      Overschrijving
    Geen bijkomende kosten. Jouw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt je bestelling geannuleerd. Jouw tickets worden je toegestuurd zodra we je betaling hebben ontvangen (hou er wel rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren eer we jouw betaling hebben ontvangen en dat het dus ook tot drie werkdagen kan duren eer we jouw tickets toesturen). Van zodra je bestelling is afgerond krijg je een bevestiging met alle nodige gegevens. Let op: Op minder dan 10 dagen voor het evenement is betaling via overschrijving niet meer mogelijk. Er wordt geen overschrijvingsformulier per post verstuurd. Alle gegevens om de betaling uit te voeren worden via de bevestigingsmail verstuurd.

      2.      Bancontact/Maestro
    Er worden bijkomende kosten aangerekend van 2,10% op het totaalbedrag van je bestelling. De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen). Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.

    3.      CreditCard (VISA, American Express & Mastercard)
    Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling. De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen). Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met creditkaart.

    4    iDeal.
    Deze mogelijkheid is enkel beschikbaar voor bankkaarten vanuit Nederland. De transactie is veilig en snel. Deze betaalwijze is enkel beschikbaar op een beperkt aantal evenementen. Er zal een bijkomende kost van €0,5 aangerekend worden op het totaalbedrag van je bestelling. Er wordt geen overschrijvingsformulier per post verstuurd. Alle gegevens om de betaling uit te voeren worden via de bevestigingsmail verstuurd.

Close